Farklı Gazete Reklamı Boyutları Nelerdir?



Gazete reklam boyutları, bir yayındaki tek bir sayfanın fiziksel ölçümlerine veya önceden belirlenmiş fraksiyonlarına dayanabilir. Birçok gazete, reklamverenlerin reklamlarının boyutunu tam olarak kontrol edebildiğinden, uygun faizli konut kredisi  yüksek bir esnekliğe olanak tanıyarak, sütun inç başına reklam alanı (santimetre) satar. Diğer kağıtlar sayfa kesirleri, çeyrekler, sekizinci ve 16'ncı bölümler halinde satılmaktadır. Gazete reklam boyutlarının belirlenmesi için tercih edilen yöntem, yayına ve bölgeye bağlıdır.

Düzende, bir gazete, sütun inç (santimetre) tarafından bölünebilen bir dizi sütun olarak kurulur. Düzen personeli, reklam, haber, editör ve diğer bilgi türleriyle kullanım alanını ayırır ve farklı hizmetler için ne kadar alanın kullanılabileceğini belirler. Bazı gazete reklam boyutları sütun inç (santimetre) dayanmaktadır; gazete, birim başına sabit bir ücret alır ve reklamverenler, bir reklamı sığdırmak için ihtiyaç duydukları alanı, metin veya resimler içerebilecek şekilde belirleyebilirler.

Dolaşım ne kadar büyükse, reklam alanı o kadar pahalıdır. Renkli reklamlar da sunan yayınlarda daha pahalıdır. Farklı kağıtlar kendi küçük farklı sütun ölçümlerini kullandıklarından, reklamverenlerin sütunların boyutlarını kontrol etmesi gerekir. Sonuç olarak, örneğin, bir yayındaki beş sütun inç (13 sütun santimetre) sığar, diğerinde aynı alana sığmayabilir. İçeriği bozmadan bazı çekilmelere ve büyümeye izin veren esnek tasarımlara sahip reklamlar, farklı yayınlara toplu dağıtım için yararlı olabilir.

Başka bir gazete reklamı boyutları sistemi, bir sayfanın tüm sayfalarından, bazı durumlarda 16 veya 32. gibi küçük birimlere kadar, bir kısmın kesimlerine dayanmaktadır. Bazı makaleler kendi sayfa düzenlerine bağlı olarak sayfalarını, altıncı ve 12'nci olarak ayırabilir. Ücret, en kolay kredi kartı veren banka reklamın boyutuna bağlı olarak değişir. Reklamları yüksek tirajlı yayınlara yerleştirmek daha maliyetli olma eğilimindedir ve renk reklamı özellikleri için ücretler de artar.

Gazeteler genellikle reklam boyutlarını ve diğer bilgileri reklamverenlerin yararına çeşitli yerlerde listeler. Bu bilgiler ayrıca, son tarihler, farklı reklam türleri için ücretler ve kağıdın uygulayabileceği reklam standartlarını içerebilir. Örneğin, bazıları yetişkinlere yönelik hizmetlere yönelik reklamları kabul etmemektedir. Reklam ajansları genellikle gazete reklam boyutlarının veritabanlarını ve son oranları korurlar. Bu, bir müşteri veya bir teklif oluşturma sürecinde bir müşterinin kampanya maliyetini belirtmelerine yardımcı olabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hizmet Alımı Nedir?

Hiyerarşik Bir Organizasyon Yapısı Nedir?

Sanal Ağ Bağdaştırıcısı Nedir?