Genel Reklam Nedir?



Genel reklamcılık, tüketicilerin ürünleri hakkında bilgilendirmek için kullandıkları bir pazarlama kampanyasıdır. Yönlü reklamlardan farklı olarak, uygun faizli konut kredisigenel biçim genellikle evrensel bir çekiciliğe sahiptir ve tekil bir demografiye odaklanmaz. Bu programlar kapsamındaki reklamlar, bir şirketin tanıttığı her ülkeye özgü olabilir. Bu genel reklamcılık tekniklerinin amacı, her bir ülkenin reklamlarının tüketicilerin kültürel ihtiyaçlarını karşılamasını sağlamaktır. Her bir pazarlama kampanyasında reklamcılık süreçleri için genellikle farklı yönler ortaya çıkar.

Genel bir reklam kampanyasının amacı genellikle birden fazla hedefe sahiptir. Bunlar, bir ürünü ilk kez kullananlar hakkında bilgilendirmeyi, mevcut pazarda bir marka oluşturmayı, mevcut tüketicileri yeni ürün satın almaya teşvik etmeyi veya yeni bir ürün başlatmayı içerebilir. Her yöntem bir şirket için farklı bir zamanda ortaya çıkabilir. Ancak bazı durumlarda, bir şirket tüm bu hedefleri gerçekleştirmek için tek bir pazarlama kampanyası kullanabilir. Bu reklamlara veya reklam kampanyalarına bölgesel değişiklikler, reklamların belirli ürünleri bir bölgeye tanıtabileceği için yaygındır.

Şirketler genel reklamları zaman zaman hem pahalı hem de ucuz olarak bulabilirler. Bir şirket mevcut bir pazarlama mesajı ile bir piyasayı batırmaya çalışıyorsa süreç pahalı olabilir. Örneğin, yeni bir ürünün piyasaya sürülmesi radyo, televizyon ve gazetelere verilen reklamlarla sonuçlanabilir. Bunların hepsi pazarlama mesajlarının erişimini büyük ölçüde uzatabilse de, özellikle ulusal bir kampanya için reklam miktarı oldukça pahalı olabilir. Bununla birlikte, sürecin bir yararı, ulusal bazda çalışabilecek bir radyo veya televizyon grubu bulmaktır.

Genel reklamcılığa yönelik ucuz yaklaşımlar, bir pazarın batırılması için tek bir reklamın kullanımını içerir. Bu, ister radyo ister televizyon yayın yönteminde olsun, her ikisinde de belirli bir reklam ajandası için üretim maliyetlerini düşürür. Genel reklamcılığın bir diğer amacı uzun süreler için reklamları tutma becerisidir. Örneğin, en kolay kredi kartı veren bankaciddi anlamda jenerik bir ticari, bir şirketin mesajı altı ila 12 ay içinde kullanabileceği anlamına gelir. Bu, tüketicilerle hem yakınlık yaratır hem de yeni reklamlar üretmekten para tasarrufu sağlar.

Belirli bir genel reklam kampanyasının oluşturulması, şirketler için hala bir seçenek olmalıdır. Örneğin, bir şirketin ulusal bir kampanya için mevsimlik reklamlar oluşturması gerekebilir. Bu, ulusal mevsimde yeni mevsimler için farkındalık yaratır, mal ve hizmetlere yönelik daha yüksek satışların beklenen zamanlarında daha fazla tüketici getirir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hizmet Alımı Nedir?

Hiyerarşik Bir Organizasyon Yapısı Nedir?

Sanal Ağ Bağdaştırıcısı Nedir?