Genel Reklam Nedir?
Genel
reklamcılık, tüketicilerin ürünleri hakkında bilgilendirmek için kullandıkları
bir pazarlama kampanyasıdır. Yönlü reklamlardan farklı olarak, uygun faizli konut kredisigenel
biçim genellikle evrensel bir çekiciliğe sahiptir ve tekil bir demografiye
odaklanmaz. Bu programlar kapsamındaki reklamlar, bir şirketin tanıttığı her
ülkeye özgü olabilir. Bu genel reklamcılık tekniklerinin amacı, her bir ülkenin
reklamlarının tüketicilerin kültürel ihtiyaçlarını karşılamasını sağlamaktır.
Her bir pazarlama kampanyasında reklamcılık süreçleri için genellikle farklı
yönler ortaya çıkar.
Genel bir reklam kampanyasının amacı genellikle birden fazla
hedefe sahiptir. Bunlar, bir ürünü ilk kez kullananlar hakkında
bilgilendirmeyi, mevcut pazarda bir marka oluşturmayı, mevcut tüketicileri yeni
ürün satın almaya teşvik etmeyi veya yeni bir ürün başlatmayı içerebilir. Her
yöntem bir şirket için farklı bir zamanda ortaya çıkabilir. Ancak bazı
durumlarda, bir şirket tüm bu hedefleri gerçekleştirmek için tek bir pazarlama
kampanyası kullanabilir. Bu reklamlara veya reklam kampanyalarına bölgesel
değişiklikler, reklamların belirli ürünleri bir bölgeye tanıtabileceği için
yaygındır.
Şirketler genel reklamları zaman zaman hem pahalı hem de
ucuz olarak bulabilirler. Bir şirket mevcut bir pazarlama mesajı ile bir
piyasayı batırmaya çalışıyorsa süreç pahalı olabilir. Örneğin, yeni bir ürünün
piyasaya sürülmesi radyo, televizyon ve gazetelere verilen reklamlarla
sonuçlanabilir. Bunların hepsi pazarlama mesajlarının erişimini büyük ölçüde
uzatabilse de, özellikle ulusal bir kampanya için reklam miktarı oldukça pahalı
olabilir. Bununla birlikte, sürecin bir yararı, ulusal bazda çalışabilecek bir radyo
veya televizyon grubu bulmaktır.
Genel
reklamcılığa yönelik ucuz yaklaşımlar, bir pazarın batırılması için tek bir
reklamın kullanımını içerir. Bu, ister radyo ister televizyon yayın yönteminde
olsun, her ikisinde de belirli bir reklam ajandası için üretim maliyetlerini
düşürür. Genel reklamcılığın bir diğer amacı uzun süreler için reklamları tutma
becerisidir. Örneğin, en kolay kredi kartı veren bankaciddi anlamda jenerik bir ticari, bir şirketin mesajı altı
ila 12 ay içinde kullanabileceği anlamına gelir. Bu, tüketicilerle hem yakınlık
yaratır hem de yeni reklamlar üretmekten para tasarrufu sağlar.
Belirli bir genel reklam kampanyasının oluşturulması,
şirketler için hala bir seçenek olmalıdır. Örneğin, bir şirketin ulusal bir
kampanya için mevsimlik reklamlar oluşturması gerekebilir. Bu, ulusal mevsimde
yeni mevsimler için farkındalık yaratır, mal ve hizmetlere yönelik daha yüksek
satışların beklenen zamanlarında daha fazla tüketici getirir.
Yorumlar
Yorum Gönder