Görev Emri Yönetimi Nedir?
Görev sırası
yönetimi, bir projenin parçası olarak mal ve hizmetlerin sunumu ve sunumuyla
ilgili tüm görevleri denetleme sürecidir. Bu sürecin esasları, ürünlerin
sözleşmeye dayalı bir sözleşme koşulları altında müşterilere tutarlı bir
şekilde teslim edilmesi gibi devam etmekte veya bir işletme operasyonunun içsel
işleviyle ilgili görevlerin yapılandırılması ve yürütülmesi ile ilgili olarak
yapılması gerekebilir. Görev emirleri, normal olarak, uygun faizli konut kredisi
sözleşmelerin müşterilere yerine getirilmesi için gerekli
olan görevlerin tanımlarını ve bu görevlerin nasıl gerçekleştirileceğiyle
ilgili bazı detayların yer aldığı bir tür sözleşme dokümanları olarak
tanımlanır.
Görev sırası yönetiminin temellerinden biri, ilgili
görevlerin niteliğini ve kapsamını tanımlamaktır. Bazen görev analizi olarak
adlandırılan bu, normal olarak, görevin gereklerini özetleyen ve bu görevle
ilgili etki ve riskleri anlayan, görevin kendisinin tanımlanmasını içerir. Ek
olarak, bu aşama genellikle, görevlerin mantıksal bir sıraya nasıl
yerleştirileceğine ve nasıl başarılı bir şekilde tamamlanacağına dair genel bir
fikrin nasıl düzenleneceğine dair temel ana hatları sağlayacaktır.
Bu temelden, görev sırası yönetimi, ilgili görevlerin her
biri için gerçek planlama ve çizelgelemeyi ele alacak şekilde hareket
edecektir. Bu, her bir fazın tamamlanması için bir program oluşturmayı, sürecin
bu bölümünü yönetmek için materyalleri ve emeği güvence altına almayı ve genel
olarak her bir görevdeki gerekli adımların tamamlanması için hem verimli hem de
verimli bir çerçeve oluşturmayı içerecektir. Planlama ve çizelgeleme, daha
önceki planlama üzerine inşa edilir ve sürecin her noktasında hangi
aktivitelerin gerçekleşeceğini daha fazla tanımlamaya yardımcı olur.
Görev
siparişi yönetiminin üçüncü aşaması, planlamanın gerçek uygulamasıyla
ilgilidir. Bu aşamada, üretimin yüksek seviyede tutulduğundan emin olmak için
üretim süreci izlenirken, hammadde veya diğer kaynakların atıkları da minimum
düzeyde tutulur. Bu aşamada, yönetim süreci ayrıca, üretim protokollerini ve
prosedürlerini, göre leri daha uygun maliyetli hale getirme aracı olarak rafine
etmeyi de içerebilir. Bu ayrıca, spesifikasyonlarıen kolay kredi kartı veren banka
gözden
geçirme ve ürünlerin gerekli kalite standartlarında olduğundan emin olmanıza
yardımcı olur.
Yol boyunca, görev sırası yönetimi, her bir görevle ilgili
hedeflerin karşılanmasını sağlamak için çok çeşitli stratejilere dayanacaktır.
Buna, giriş seviyesi ve devam eden çalışan eğitimi, üretim yöntemlerinin
değerlendirilmesi, üretim kotalarının değerlendirilmesi ve hatta üretim
sürecinde veya bu süreçte kullanılan ekipmanlarda zaman zaman değişiklikler
yapılması da dahildir. Bu perspektiften, görev emri yönetimi, sözleşme
anlaşmasının başlamasından başlayıp sözleşmenin tamamen yerine getirilmesiyle
sona eren devam eden bir süreçtir.
Yorumlar
Yorum Gönder